Nowa kampania promocyjna „Przepis na Sopot” z zaproszeniem dla mieszkańców i turystów


Sopot zainaugurował nową kampanię promocyjną pod hasłem „Przepis na Sopot”, mającą na celu zachęcenie turystów do odwiedzania miasta także poza sezonem. W ramach kampanii, w najbliższych dniach odbędą się dwa spotkania dla mieszkańców, a także wiele innych wydarzeń kulturalnych i sportowych. Dodatkowo ogłoszono poszukiwania „Sopockich Pereł 2024”, które można zgłaszać do 6 grudnia, a miasto przygotowuje się do wprowadzenia świątecznej atmosfery.

Pierwsze z planowanych spotkań odbędzie się 3 grudnia w Zespole Szkół Specjalnych nr 5 i dotyczyć będzie budżetu miasta na 2025 rok. Drugie spotkanie zaplanowane jest na 9 grudnia w Urzędzie Miasta Sopot, gdzie omawiane będą rozwiązania Smart City. Inicjatywy te mają na celu zaangażowanie mieszkańców w proces podejmowania decyzji dotyczących przyszłości Sopotu.

W ramach zbliżających się wydarzeń, miasto zachęca do włączenia się w akcję „Sopocianie Sopocianom na Święta”. 6 grudnia Sopot rozbłyśnie świątecznymi iluminacjami, a na skwerze Kuracyjnym otworzy się lodowisko. W programie na grudzień znalazły się również koncerty sylwestrowe w Mieście oraz świąteczna edycja Targów Mody i Designu Fale w dniach 7-8 grudnia. Dodatkowo Muzeum Sopotu zaprasza na wystawę poświęconą I wojnie światowej.

O szczegółach tych wydarzeń można przeczytać w najnowszym wydaniu „Przepisu na Sopot”, które dostępne jest również w formie papierowej w wielu lokalizacjach w mieście, w tym w Urzędzie Miasta oraz instytucjach kultury. Wydanie to zawiera nie tylko zapowiedzi kulturalne, ale także inne istotne informacje dotyczące życia Sopotu.

Źródło: Urząd Miasta Sopot


Oceń: Nowa kampania promocyjna „Przepis na Sopot” z zaproszeniem dla mieszkańców i turystów

Średnia ocena:4.49 Liczba ocen:17


Zobacz Także